Pomoc

Sytuacje Klientów, w których najczęściej pomagamy:

Zazwyczaj działamy w jednym z dwóch scenariuszy:
albo odpowiemy na konkretny problem biznesowy / organizacyjny,
albo wspieramy w wyzwaniach skoncentrowanych na rozwoju,
budowaniu i umacnianiu organizacji.


Przykładowe problemy biznesowe, które rozwiązujemy:

[custom_list]
  • Spada sprzedaż, pogarsza się rentowność sprzedaży produktów
  • Organizacja traci pozycję rynkową
  • Niedobory kompetencji kadr obniżają efektywność, utrudniają skuteczne zarządzanie itp.
  • Przedsiębiorstwo cierpi z powodu niewłaściwej kultury organizacyjnej
  • Chaos w organizacji obniża efektywność, pogarsza się atmosfera pracy
  • Organizacja planuje strategiczną zmianę (np. fuzja, reorganizacja, redukcje, wdrożenie nowych systemów i standardów pracy)[/custom_list]

i wiele innych…

Przykładowe wyzwania, na które chętnie odpowiadamy:

[custom_list]
  • Zoptymalizować asortyment oraz uspójnić działania w różnych kanałach sprzedaży
  • W sposób ciągły, efektywnie i optymalnie doskonalić i rozwijać kompetencje menedżerów i pracowników operacyjnych w ustalonych, przemyślanych kierunkach
  • Wykonać audyt kultury organizacyjnej dla rekomendacji właściwych działań, dalszego rozwoju zarządu i kluczowych pracowników
  • Udoskonalić wewnętrzne procesy biznesowe
  • Zniwelować ryzyko związane z przeprowadzeniem w firmie zmiany
[/custom_list]

i wiele innych…