Sytuacje Klientów, w których najczęściej pomagamy:
Zazwyczaj działamy w jednym z dwóch scenariuszy:
albo odpowiemy na konkretny problem biznesowy / organizacyjny,
albo wspieramy w wyzwaniach skoncentrowanych na rozwoju,
budowaniu i umacnianiu organizacji.
Przykładowe problemy biznesowe, które rozwiązujemy:
[custom_list]- Spada sprzedaż, pogarsza się rentowność sprzedaży produktów
- Organizacja traci pozycję rynkową
- Niedobory kompetencji kadr obniżają efektywność, utrudniają skuteczne zarządzanie itp.
- Przedsiębiorstwo cierpi z powodu niewłaściwej kultury organizacyjnej
- Chaos w organizacji obniża efektywność, pogarsza się atmosfera pracy
- Organizacja planuje strategiczną zmianę (np. fuzja, reorganizacja, redukcje, wdrożenie nowych systemów i standardów pracy)[/custom_list]
i wiele innych…
Przykładowe wyzwania, na które chętnie odpowiadamy:
[custom_list]- Zoptymalizować asortyment oraz uspójnić działania w różnych kanałach sprzedaży
- W sposób ciągły, efektywnie i optymalnie doskonalić i rozwijać kompetencje menedżerów i pracowników operacyjnych w ustalonych, przemyślanych kierunkach
- Wykonać audyt kultury organizacyjnej dla rekomendacji właściwych działań, dalszego rozwoju zarządu i kluczowych pracowników
- Udoskonalić wewnętrzne procesy biznesowe
- Zniwelować ryzyko związane z przeprowadzeniem w firmie zmiany
i wiele innych…